28 Eylül 2013 Cumartesi

ÇUPRİYA MÜZİK ÇALIŞMALARI

İşte müziklerimiz bu güzel binada hayat buluyor...... Ben eminim , siz de emin olun..... Emin ellerde Çupriya'nın müzikleri......



STÜDYONUN ZİLİ

CITYCAST-KURNAZ

Ekip sözün gelişi değil gerçekten profesonel. Bana göre çok değerli birde müzik grupları var. İki yıl önce ilk albümleri yayınlandı. 





GÖKÇE KURAN


TANER TINAZ


Stüdyoda gezelim mi biraz ? ben gezdim sizin için. Laf aramızda ilk demoyu da dinledim. Çok etkilendim...... Gökçe ve Taner ezber bozmuşlar.  Muhteşem.........

Yakında hep beraber izleyeceğiz görüntüleri,Üstad Kurtiz'in muhteşem sesini, müzik dehalarının tınılarını.....


Dinlediğinizde duyduğunuz her şey canlı performans olacak. nasıl bir emek, nasıl bir içtenlik....    Hak vereceksiniz bana.....


Üstad iş başında.......








Canlı müziklerin hayat bulduğu kayıt stüdyosundayız. Emek, ter ve sanat birbirine karışmış, bir derya olmuş.......  
















Taner kardeşim bana Türk kahvesi hazırlıyor....


Masa üstünde kartviziti var sevgili dostların..........


Tekrar görüşeceğiz tabii. daha çok işimiz var bu stüdyoda... Bir aksilik olmazsa, 19 eylülde başlayan çalışmalarımız on gün içinde tamamlanacak.

Ne diyeyim dostlarıma......  Bir kuru teşekkür belki.......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder