9 Ekim 2013 Çarşamba

NASIL OLUYOR DA OLUYOR MASASI

Bugün benim masamla da tanışacaksınız. her yer Çupriya'dan geçilmiyor... Dağınıklık için özür dilerim. Dağıtmış durumdayım da biraz....

Panasonic, Gopro ve biraz gıcırtı yapsa da işini yapan tripod dinlenmede...... Yeni görevlere hazır olduklarını söyleyip duruyorlar her gün. Sabırlı olun dostlarım. Çupriya biter bitmez oradayım....


Tabii Andriç ve Drina. Arkada emektar faksım..  Tam 20 yaşında..


Masamın civarları......


Soldan masama bakış......


İşte bu işler nasıl oluyor da oluyor"un cevabı. Aşağıdaki dostlar elim ayağım benim. Solda 6 yaşındaki Asus tabletim. Hala genç ve güzel.  Ortada benim Packard Bell. 17 İnç. Tam 9 yaşında. Hala dinç ve benim can dostum. sağda Üniversitemin benim için aldığı Toshiba 14 İnç. Söylemesi ayıptır Türkiye'de sadece bir kaç tane var bundan. Kendisi 21: 9 sinemaskop formatına sahiptir ve stüdyo kalitesine yakın ses değerlerine sahiptir. Yurtdışı yurtiçi iş seyahatleri bu genç dostumla yapılıyor. Çupriya'nın her türlü işine ve aşamasına bu değerli dostum üzerinde yapılan çalışmalardan sonra karar veriliyor.



Panolar manolar.......





Kitaplar mitaplar








Bosna Suyum........ Al iki yudum. Açılsın için......


Haziran ayında ilk çekim hazırlıkları sürerken Asus'um videoboard hazırlamamda çok yardımcı oldu bana. Çekim planlarının yüzde yetmişinde emeği vardır muhteremin. Çekim açılarını ve çizimleri onun üzerinde yaptım ve masaüstünden videoya aktardım.




Biz eskiler kağıt görmeden duramıyoruz. Her şeyi dijital ortamda yapıyorum aslında ama kağıt bulunması gerekiyor civarımda.... Aşağıda Aslanagiça ve Karagöz Begova Köprüsü ile ilglii notların bulunduğu sayfayı görüyorsunuz.


Emektar cep telefonum HP Ipaq. Tam 10 yaşında. on buçuk demek daha doğru belki....... Arada bir zorlanıyor işini yapmakta..... Ama bu onun hatası değil.....  Çok eskidiği için HP hizmet veremiyor ona. Ama ben onun hep yanındayım.

Arkada on yaşını dolduran ev telefonumuz var. Yaşına göre iyi durumda. masa lambam 17 yaşında. Hala çok iyi. Ben genel ışıklandırmada bir harf bile yazamam. Masa lambası olması lazım. 

Floresan lamba ise 100 metre yakınımda bile olsa beni çileden çıkarır. Siz siz olun floresandan uzak durun. Masa lambası ise elzem.




Nasıl ? beğendiniz mi "NASIL OLUYOR DA OLUYOR ?" masasını ? İşte böyle. herkese ve tabi masama teşekkür ederim........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder